Science-based technieken om je omzet direct te
Verreweg het grooste deel van onze keuzes komt onbewust tot stand. Dat maakt ons hartstikke gevoelig voor allerlei onbewuste invloeden. In deze training leer je precies aan welke knoppen je kunt draaien voor meer omzet.
Deze training gaat binnenkort live. Op de hoogte gehouden worden? Schrijf je hier vrijblijvend in:

Gaze Cues
Van nature volgen wij vaak de blikken van de mensen die we zien. Door deze voruw richting de titel van de training te laten kijken, krijgt de titel meer aandacht.
Tast
Hoe zwaarder het bestek, hoe hoger de waardering van het eten wat je eet. Onbewust hebben we een zwaar = kwaliteit associatie.
Muziek
Wist je dat langzame achtergrondmuziek ons gedrag vertraagd? Hierdoor geven we gemiddeld 40% meer uit aan drankjes.
Sociaal
Wist je dat we meer eten en dus bestellen als we met vieren eten ten opzichte van met z'n tweeën?
RocketScience Horeca verscheen eerder in:




8 Hapklare Lessen
Omzet verhogen hoeft geen rocket science te zijn. Geen stoffige theorie, alleen de tofste en meest praktische tips om omzet te verhogen in acht hapklare lessen.
Voor iedere horecaliefhebber
Of je nu horecaondernemer bent en je omzet wilt verhogen, professional die zijn carrière een boost wil geven of gewoon meer te weten wil komen over neurohoreca: deze training is voor iedereen met interesse in de horeca.
Effectieve Tips
We delen enkel de tricks die effectief zijn gebleken uit degelijk onderzoek. Na deze training weet jij hoe je je omzet met twee tot wel zestien procent kunt verhogen.
Succesverhaal
+2,9% Omzet door
Science-based
Menu Optimalisatie
Herberg Sint Petrus
Waarom deze training?
Laten we maar meteen met de deur in huis vallen: wij mensen zijn hartstikke irrationeel. Verreweg het grootste deel van onze keuzes maken we op de automatische piloot. Dat is broodnodig: we krijgen elke dag zo’n tienduizend keuzes voor onze kiezen. Je kunt je voorstellen dat dat niet allemaal bewuste en weloverwogen keuzes zijn; daar hebben we simpelweg niet genoeg tijd en energie voor. Slim als ons brein is, heeft het allerlei ‘mental shortcuts’ gemaakt om keuzes zo efficiënt mogelijk te maken. Ook de keuze voor een bepaald restaurant of een bepaald gerecht.
Doordat we zo veel beslissingen op de automatische piloot maken, worden onze keuzes door allerlei onbewuste factoren beïnvloed. Kennen we deze onbewuste factoren, dan kunnen we de keuzes van gasten optimaliseren voor meer omzet, én een betere gastbeleving. In de psychologie en neurowetenschappen zijn tal van onderzoeken gedaan naar horeca en het gedrag van gasten. De leukste inzichten uit die onderzoeken heb ik gebundeld tot één hapklare training.
De training gaat binnenkort live. Op de hoogte gehouden worden? Schrijf je hieronder in:

Je trainer
Elles van der Vleuten
Publicaties: