Verbeter je gastenreis en verhoog de besteding
Welke elementen zorgen voor een ultieme gastbeleving? En wat zijn juist enthousiasme-remmers binnen jouw horecazaak? Hoewel in de meeste horecazaken genoeg aandacht uitgaat naar het eten en drinken, gaat de gastenreis juist om alles behalve dat. Elke stap, van reservering tot vertrek, telt. Door je gastreis te optimaliseren, verhoog je niet alleen de gasttevredenheid, maar ook de besteding.
Wil je de ultieme gastbeleving creëren, dan zul je inzicht moeten hebben in hoe de gastreis ervaren wordt. Bij RocketScience brengen we jouw gastreis in kaart én geven we praktisch optimalisatieadvies dat je direct kunt toepassen voor meer omzet en hogere tevredenheid.
Mystery Visit
Ontdek de onbewuste enthousiasme-boosters en enthousiasme-remmers.
Belevingsonderzoek
Maak de beleving van je gast meetbaar en leg onbewuste associaties bloot.
Leer het zelf
Onze neurohoreca training bevat tal van gastenreis insights.
Ready for

Vrijblijvend eens sparren over hoe jij je omzet kunt verhogen? Let’s talk!