Zelfde menukaart, meer omzet
Laten we maar meteen met de deur in huis vallen: wij mensen zijn hartstikke irrationeel. Verreweg het grootste deel van onze keuzes maken we op de automatische piloot.
Doordat we zo veel beslissingen op de automatische piloot maken, worden onze keuzes door allerlei onbewuste factoren beïnvloed. Ook de keuze voor een bepaald gerecht. Kennen we deze onbewuste factoren, dan kunnen we de keuzes van gasten optimaliseren voor meer omzet, én een betere gastbeleving.
Ontvang de gratis Neurohoreca Menukaart Quick Scan
Ontdek hoeveel winst je op dit moment nog laat liggen
Succesverhaal
+2,9% Omzet door
Science-based
Menu Optimalisatie
Herberg Sint Petrus
Hoe ga jij je
menukaart optimaliseren?
Klaar om je menukaart naar een hoger niveau te tillen? Kies het traject dat het beste bij jou en jouw zaak past.
Menukaart Advies
Praktisch optimalisatie-advies voor jouw menukaart.
Menukaart Design
Een volledig geoptimaliseerd menu design.
Leer het zelf
Onze neurohoreca training bevat tal van menu insights.
Ontvang de gratis Neurohoreca Menukaart Quick Scan
Ontdek hoeveel winst je op dit moment nog laat liggen

Wist je dat?
Hoe groter de fysieke prijs, hoe groter de mentale prijs? Geef je je prijs fysiek kleiner weer, dan voelt 'ie mentaal ook kleiner!
Wist je dat?
Wist je dat de zwaarte van een menukaart invloed heeft op de kwaliteitsperceptie? Hoe zwaarder de menukaart, des te hoger de kwaliteitsperceptie.
Ready for

Vrijblijvend eens sparren over hoe jij je omzet kunt verhogen? Let’s talk!